сряда, 4 февруари 2015 г.

Ще приемем ли това предизвикателство- Има ли още какво да ни вземат?

Въпросът, който ме вълнува днес е "Националната програма за саниране". Запитал ли се е някой до сега, как така безплатно ще стане това? Аз съм сигурна, че няма безплатен обяд!
Тук виждам УЛОВКА, става въпрос за заем от ББР /Българска Банка за Развитие/. Самата дума Заем ще рече, че ще се връща  Нали така и то с лихвите. Това е един заем, който ще се плаща от всички и е една голяма заблуда. Някой ще прибере парите, а ние ще плащаме, май няма да излезем скоро от блатото.Моля не бъдете доверчиви! Прочетете и разпространете за да знаят повече хора! Този въпрос засяга всички нас. Не се оставяйте да бъдете манипулирани! Струва ми се, че има много дупки в тая програма.
Питам се още какво ще стане с вече санираните апартаменти?
Задачата е проста и сигурно си има решение.  От всеки блок ще останат неупотребени средства от порядъка от 70 000 - 100 000 лв. Чудесно нали и тези пари ще отидат в джоба на.....
А няма пари за пенсии, детски, здравеопазване и още колко други важни неща. Ей така ще ни правят като си мълчим! Аз се изненадах, че има още за крадене! Малка България, но с голям ресурс!


Няма коментари:

Публикуване на коментар