четвъртък, 12 март 2015 г.

Мекици по селски

Все се каня да направя за закуска от тези пухкави мекици и най-накрая им дойде момента. Децата ги обожават с домашно сладкото, което аз съм приготвила. Но за сладкото друг път ще пиша. Сега съм се захванала с Мекици.

Продукти:

330 мл вода
3 с.л олио
2 ч.л. сол
600 гр. брашно
2 с.л. захар
1 ч.л. суха мая
1 яйце

Олио за пържене
Сладко за гарниране

Начин на приготвяне:

Единият вариант е да замесите сами тестото и да го оставите да почине за около 30 минути, а другият вариант е да сложите продуктите последователно в хлебопекарната и тя да се погрижи за тестото.


 След като е готово тестото го вадим в подходящ съд за да работим по-лесно.


Омазнявам си ръцете с олио, вадя тестото от съда и започвам да правя топчета колкото голям орех.


Разстилам с пръсти и слагам да пържа в нагорещената мазнина. Пържа от двете страни до златисто. Вадя мекиците в съд, на който, на дъното съм сложила кухненска хартия, за да попива излишната мазнина.


Всеки ги харесва по различен начин! Аз ги харесвам така със сладко от горски плодове и топло мляко!


Желая Ви прекрасен ден! Хубавото те първа предстои! Усмихни се!

Няма коментари:

Публикуване на коментар