вторник, 4 юни 2019 г.

Млечен ягодов шейк

ова са първите ягоди от моята градина. Ароматни и много вкусни, не са много, но за един шейк все ще се получи. Прибрах се от път и толкова ми беше жега, че още по пътя си мислех за вкусният и ароматен ягодов шейк. Плодовете са така наляли след тия дъждове, че не дават да ги барнеш, а купата с ягоди ароматизира целият апартамент. Набързо се събра домочадието да ме пита ще ми трябват ли тези ягоди и аджеба какво съм решила да ги правя. Не им дадох възможност дълго да гадаят, защото шейка беше готов за минути и те набързо се събраха като пчелички на мед. :)



Продукти:

400 гр. кисело мляко 3,6%, 300 мл. прясно мляко, 500 гр. ягоди, 4 с.л. захар

Начин на приготвяне:

Измийте и почистете ягодите от дръжките. Поставете ги в дълбок съд и пасирайте с пасатор (може да използвате и блендер).





След като пасирате плодовете минете през цедка за да се отделят семенцата. Разбийте киселото мляко и добавете прясното мляко и захарта. Разбъркайте докато захарта се разтопи. След това добавете ягодовото пюре и отново разбъркайте до еднородност. Ако ягодите са ви хубави, то те ще продължат да си ухаят пак толкова хубаво и след обработка.

Млечен-ягодов-шейк

След като сместа е готова сипете в кана и може да добавите лед или топка сладолед, за още разхлада. У нас бяха толкова нетърпеливи, че се наложи веднага да разливам в чашите.

Млечен-ягодов-шейк

Вярвате или не аз си останах само с аромата. Докато приготвях нещо друго за обяд, моите лакомници оправдали целият Млечен ягодов шейк. Ами така ми се пада, за другият път да си знам, че трябва по-скоростно да се включа. А малката ми принцеса се заоправдава- Какво да направя бе мамо, беше толкова вкусно, че не можах да се спра! 🙂

Е, хайде!… Да ви е вкусно, че жеги се задават.

Млечен-ягодов-шейк

И ако тази рецепта ви е харесала, споделете с приятели! Поздрави от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар