понеделник, 9 април 2018 г.

Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк

Meskouta- Мароканси йогурт Кейк

Днес ще ви покажа най-лесният и най-правеният Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк. Всяко семейство го прави като открива свой си начин за това. Аз ще ви покажа рецептата с кисело мляко, а някой в Мароко предпочитат с чист портокалов сок. Може също да добавите счукани бадеми, разбира се ако искате по-богат вкус. А след като е готов кейка просто го намажете от горе с любимото си сладко. Сигурна съм, даже напълно съм убедена, че няма да остане за следващият ден. Може да похапнете с чаша кафе, чай, мляко или просто така да се насладите на перфектният вкус.
Продукти:
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
3 яйца
1 ч.ч. кисело мляко
1 1/2 ч.ч. захар
2 1/2 ч.ч. брашно
1/2 ч.ч. масло
ванилов екстрат
1 ч.л. бакпулвер
1 ч.л. джинджифил
щипка сол
Начин на приготвяне:
  1. Разделете жълтъците от белтъците. В купа разбийте жълтъците като добавите част от захарта. После добавете киселото мляко, ваниловият екстрат, маслото, бакпулвера и джинджифила. Объркайте добре до еднородна смес. След това добавете и брашното.
  2. В отделна купа разбийте белтъците с остатъка захар и щипка сол, така че да станат на сняг. Разбийте белтъците до връх. След това внимателно ги смесете с първата смес. Смесете добре двете смеси като бъркате въртеливо нагоре и надолу.
Загрейте предварително фурната на 180°С, на температурата на която ще печем Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк.
Сложете пергамент във формата в която ще печете кейка и сипете сместа!
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Самото печене продължава около 50 минути, но все пак трябва да се наблюдава. За да сте сигурни напълно, че е готов пробвайте с дървен шиш. Така ще бъдете напълно сигурни и няма да сбъркате.
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Сами се досещате, че при наличие на съставки като ванилия и джинджифил, няма как да не ухае добре, но важното е, че е много вкусен. :)
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Иска ми се да ви пожелая Добър Апетит и още много слънчеви дни!
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Ето позволете ми да ви отрежа едно парче и за вас... Още едно парче...
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Прекрасен Кейк с небесна текстура, уханен и вкусен. Ех, ще си взема и аз едно парче. Аз вземам това...
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
О, дайте ми още едно... Добър Апетит!
Meskoutal- Мароканси йогурт Кейк
Навън е прекрасна есен. Ето какво хванах с обектива днес.
Минзухари

Няма коментари:

Публикуване на коментар